TRÄNINGSTISDAG

 
Hej på er! Har sovit som en jag vet inte vad inatt (läs näradödenupplevelse). Drömt obehagliga drömmar, vaknat av fåglar i skorstenen, grävmaskiner på tomten, motorsåg utanför fönstret, katt som försökt lägga sig på mitt huvud. Ja ni förstår nog grejen, alla möjliga konstiga faktorer som kan störa en natts sömn hände mig. Så för att få tillbaka energin jag gick miste om inatt, tänkte jag ge mig ut på en härlig löprunda längs vattnet. Känns väldigt välbehövligt just nu. Får dock lov att kuta förbi alla grävmaskiner som står på vår tomt, vill helst inte visa mig i mina snabba kläder - inte än på ett tag i alla fall. Vill hinna bli lite fit for fight innan allmänheten får bevittna mig studsa fram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0