PANNKAKSMORGON

 
Godmorgon lovieloves! Vaknade upp med ett sånt enormt pannkakssug att jag bara var tvungen att slänga ihop några. Jag kan säga er att det var nog det godaste jag ätit på länge. Testade en ny kombo med vi vindruvor, frysta hallon och turkisk youghurt. Det var en riktig kanonkombo! Så nu är jag riktigt mätt och belåten - och redo att göra något bra av den här dagen. Ska åka in till stan runt femtiden och träffa min fina prins, ser fram emot att fixa mig lite... Plus att använda mina byxor som damp ner i brevlådan igår!! Är helt förälskad i dom. Vi hörs lite senare. Puss♥

Kommentarer
Postat av: felicia

gott :)

2014-03-12 @ 13:27:18
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Mimmi

mums! visa byxorna! :)

2014-03-12 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0