ONSDAG

 
Heje! Allt bra med er? Med mig är det bra! Om vi bortser från att jag nyss snörade på mig löparskorna men möts av Alaska utanför dörren. Snön är verkligen inte välkommen idag... eller överhuvudtaget. Nu vill jag ha vår, ballerinaskor och tunna kappor. Inte overall och långkalsonger. På fredag väntas det ändå bli bättre väder, så jag får hålla ut ett par dagar till. Annars så är det bra med mig. Ska hem till Niklas ikväll och ladda upp med en massa mys. Tanken var först att jag skulle ut ikväll, men jag spar mig till helgen istället! Mina bussar går ändå inte hem på nätterna under vardagarna, så det är väl lika bra att hålla sig inne när det är sånt här busväder. Slutsurrat för mig! Nu ska jag hoppa in duschen, vi ses! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0