MÅNDAG

Detaljbilder från mitt rum
 
Hej på er! Har ni haft er bra helg? Det har jag haft! I torsdags inveg jag solen och våren med en flaska rose på en gräsplätt, som avslutades med ett par färdigdansade fötter klockan sex på morgonen. På fredagen fortsatte jag i vin-temat och drack ett par glas med bästa vännerna, skulle egentligen gå ut men regnet (läs vattenfallet) hindrade mig och jag tog istället igen lite förlorad sömn... Och gick istället ut på lördagen! Några glas på taverna brillo för att sen runda av kvällen med lite dans och bra musik med mina bästa. Igår och idag var det återhämtning som stod på schemat. Återhämtning i form av filmmys med pojkis. Så, summan av kardemumman, har jag haft en guldhelg. Siktar på att få en liknande helg den här veckan igen. Nu ska jag sätta mig och rita, behöver få ut tankarna på ett papper. Bästa terapin. Vi ses! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0