MÅNDAG 10 MARS

 
Hej på er! Idag är det måndag och jag har spenderat min dag i horisontalläge med den här goda salladen som sällskap. Jobbar numera som vikarie, fast utan fasta tider - vilket innebär att jag bara blir inringd. Det här med  att bli inringd är väl ingen höjdare då jag inte har jobbat på en vecka nu. Kan väl säga att rastlösheten och hjärnspökena kommer till liv rätt så snabbt efter några dagar utan aktivitet. Så min vardag är rätt så enformig. Helgerna däremot, det är dom jag lever för. Jag har hunnit med champagnefrukost, födelsedagsfirande, drinkkvällar, skrattkvällar, bästiskvällar, pojkvänspusskvällar. Alla tänkbara kvällar och dagar. Som sagt, det är det jag lever för. Lediga helger med mina bästaste vänner i hela världen. Utan dom skulle jag inte vara någonting. Nåväl. Annars så är det bra med mig, tackar som frågar! Jag ska ut med ett par (läs dussin) cvn imorgon och le från öra till öra. Ska få så mycket jobb att arbetsgivarna står i kö och sliter efter mig (försök till ett positivt tänkande). Aja. Hoppas ni får en trevlig vecka! Vi hörs. Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skålen är sååå fin! Letat efter liknande, vart kommer den ifrån? Du har så fin intedningsstil & du är otroligt vacker!

2014-03-31 @ 17:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0