BEKÄNNELSER

Förra veckan internetshoppade jag för första gången i mitt liv 
Jag känner ett sånt extremt behov att flytta hemifrån att jag kvävs
Jag är arbetslös och letar jobb för typ hundrade gången det här året. Blir så trött.
Älskar tulpaner och hortensior. Hela mitt rum är fyllt av blommor, rena rama plantagen
Jag är en periodare när det gäller att tycka om saker. Ena dagen som besatt, andra dagen hatar jag det
Jag har fått bebissjukan och älskar allt vad små bebisar innebär. Allt från bloggar till kläder.
Jag har extrema tvångstankar om hur mitt instagramkonto måste se ut.... Skitjobbigt.
Förut hatade jag allt som hade med matlagning att göra. Nu älskar jag det!
Är jättemotiverad att börja träna och röra på mig Igen! Uppehållet är nu över. 4-ever.
Jag har sån otur nu att jag börjar tro att det är karma som slår tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0