ONSDAG

Tre bilder från min instagram!
 
Hej! Hur är läget? Med mig är det bra (om man bortser förkylningen, illamåendet och huvudvärken from hell)! Sitter och har myskväll med mamma i soffan, vilket känns väldigt välbehövligt efter två långa dagar på jobbet. Imorgon väntas ytterligare än lång dag, men jag klagar inte, trivs så bra! Imorgon ska vi dessutom vara ute i skogen hela förmiddagen och det tackar jag inte nej till! Nu ska jag ta några rutor choklad och koka te... Sen blir det dags för paradise hotel! Är verkligen en riktig sucker för allt vad dokusåpor innebär. Älskar att se hur människor beter sig när de blir instängda i till exempel ett hus med en massa alkohol. Väldigt intressant! Nu har ni säkert slutat läsa, så vi hörs! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Viktoria Catpaw

Jätte fin blogg! Min blogg handlar om spelet Star Stable Online ett gigantiskt 3D häst spel! Hade varit snällt om du bara kikade in lite :) Kanske du gillar den ändå? Kram :)

2014-01-30 @ 20:20:37
URL: http://viktoriacatpaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0