MÅNDAG

 
Hej på er! Får vara en riktig tråkmåns och bjucka på tre bilder från arkivet, men jag tror ni överlever det! Min dag har varit full av mys ihop med Niklas. Vi har inte gjort något speciellt, bara tagit vara på varandra, myst och ätit god mat! Imorgon planerar vi att göra en dunderfrulle med följd av en tripp på stan. Ska passa på att bjuda honom på lunch, lutar åt sushi på något bra ställe, eller kanske en sallad? Någonting nyttigt i alla fall, haha efter den här julen rullar jag nästintill fram. Bara väntar efter att bli frisk nu så jag kan komma igång med träning och dylikt. Imorgon är i alla fall min sista lediga dag och den ska jag ta vara på! Sen är det jobb hela januari = pengar in *dansar på bordet*! När jag sparat tillräckligt ska jag och bästisarna boka en resa till ett varmt land. Längtar redan. Vi hörs morgon! PUSS

Kommentarer
Postat av: sannas rum

Åh vad fina bilder :)

2014-01-07 @ 01:29:43
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0