MÅNDAG DEN 13 JANUARI

Hej mina vänner! Har inte uppdaterat på ett tag då jag bara velat ta vara på min helg! Jag har passat på att dricka vin med mina bästa vänner, gått på en lång promenad, fikat massvis och brutit min tå. Lite av varje. Dock hade jag  helt klart klarat mig utan den brutna tån... Smärtan är outhärdlig. Men men, går nog över snart! Planerna för kvällen blev nyss inställda. Skulle egentligen sovit med Niklas och fira våra 29 månader (wohoo grattis till oss), men på grund av förhinder fick vi ställa in (gråter floder). Hur det är med mig annars? Tackar som frågar! Det rullar på i vardagen, jobbar i princip heltid just nu. Trivs så bra på dagis så ni förstår nog inte! Nu ska jag däremot dricka och mysa ner mig framför en film. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0