JAG LEVER!

Jag och min kärlek. Han är min människa, genom allt
 
Hej mina glada! Jag är tillbaka efter ett oplanerat uppehåll, men nu har jag vind i mina segel och redo att hojta till lite då och då! Hur mår ni? Jag mår bra! Har haft världens bästa helg med mina bästa vänner och Niklas och hans vänner. Vi har dansat i två nätter i rad och druckit goda drinkar så det nästan sprutat ut genom öronen. Jag trotsade min förkylning och älskar mig själv för att jag gjorde det, för oj vilken kalashelg. Vad som står på agendan den här veckan är jobb med stora bokstäver. Jobbar heltid den här veckan vilket innebär jobb från sju till fem. Men jag klagar inte! Pengar in = snart en resa rikare! Önskar bara att tiden kunde gå fortare och pengarna rulla in desto snabbare. Nu ska jag unna mig några frysta vindruvor och chips, till det ska jag sätta på en ruskigt bra film! På återseende fina ni!

Kommentarer
Postat av: Emma Broberg

söta!

2014-01-26 @ 19:07:55
URL: http://emmabroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0