GODMORGON MÅNDAG

Dessa fina tulpaner, som jag köpte till mamma igår, fick göra mig sällskap till frukosten♥
 
Hej hörni! Vaknade halv sex imorse och ville bara dö. Huvudet bankade, halsen värkte och kroppen protesterade... Så jag fick stanna kvar i sängen idag. Tyvärr. Var väldigt pepp på jobb och träning ikväll, men det får vänta tlls halsen mår bättre! Idag ska jag bara ligga i sängen och kolla på disneyfilmer. Såg Frost igår och den var SÅ bra att jag överväger att kika på den idag igen! Nu däremot ska jag äta upp min frukost och sen ta en lång dusch! Vi hörs snart, puss!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Fina tulpaner :)

2014-01-29 @ 19:07:24
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0