MYSSÖNDAG OCH BUBBELLÖRDAG

Mina godq jordgubbar och fina rosor jag fick från Niklas här om dagen♥
 
Hej mina vänner! Det var ett tag sen vi sågs och oj va jag har saknat er. Jag har inte haft möjlighet att logga in på bloggen då det varit någon slags bugg, men nu verkar det ha ordnat upp sig - för här är jag ju! Hur det är med mig? Tackar som frågar! Mitt liv rullar på och lyckligare kan nog ingen vara. Jag är omringad av så fina människor att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Två av mina favoritmänniskor träffade jag i fredags. Jag bjöd Emma på middag i följd av en massa bubbel, sen mötte vi Hanna och dansade tills klockan slog tre. Igår åt jag middag med Niklas och firade att vi har klarat av varandra i två och ett halvt år. Efter det åkte vi till Johan och Amanda och blev, även där, bjudna på bubbel! Världens bästa helg med andra ord. Nu har jag precis kommit hem med ett lass jordgubbar som jag ska avnjuta framför en bra film. Vi ses! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

Åh jordgubbar <3

2014-02-16 @ 14:57:29
URL: http://jxsmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem har fixat din design? Super fin! Vill göra om min!

2014-02-18 @ 13:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0