TRIPP TILL NORRTÄLJE

Massa bilder från våra dagar i norrtälje!
Hej hörni! Hoppas allt är bra med Er! Med mig är allt bra, har precis tagit en långdusch efter att ha legat i solen hela dagen. Vår tripp till norrtälje var supermysig och rolig! Vi har haft det jättebra, trots att jag har varit med om skräckens skräck typ. Jag som är så fruktansvärt mörkrädd hade i vanliga fall inte blivit rädd eftersom jag var omringad av de bästa tjejerna i världen - men eftersom huset typ var hemsökt höll jag på att dö av rädsla under de två nätterna. Vi hörde någon som sprang utanför huset, nyckelknippor som tappas och tvn som sattes på och stängdes av under natten. Haha det kanske låter okusligt, men tro mig - det var fruktansvärt! Men trots detta så hade vi tre jättemysiga dagar ihop. Insåg lite senare när jag kom hem, att det var nog det sista vi gjorde som klasskompisar! Det är ju faktiskt bara fem dagar kvar (HELT SJUKT!!!). Nu ska jag ut isolen igen. Hörs lite senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0