TORSDAG

Bild från förra onsdagen!
Herregud va jag har åkt fram och tillbaka idag! Började vid halv nio och slingade mammas hår, slutade sen vid elva och åkte raka vägen hem ihop med mamma. Väl hemma inser jag att jag måste tillbaka till skolan igen för att fixa med min studentklänning och lite andra rester. Så vid halv tre någongång åkte jag tillslut hem. Somnade i soffan på direktrn när jag kom hem och vaknade av att Niklas kom till mig! Väldigt mysigt att vakna till ♥ Imorgon är planerna att först ha världens bästa morgon med Nickepicke för att sen ha världens bästa utgång med tjejerna! Är så himla taggad!!! Nu ska jag däremot sova. Vi hörs imorgon puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0