NIO DAGAR KVAR TILLS STUDENTEN

Fyra bilder från de senaste dagarna!
Hej på er! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det bra. Har haft fullt upp med plugg och vänner de senaste dagarna, så bloggen har hamnat lite i skymundan! Men nu är jag ÄNTLIGEN klar med allt plugg. Jag lämnade in min sista uppgift i hela mitt liv (fick även mvg på den - heja mig), fattar ni hur sjukt det är? Liksom jag är heeelt klat med skolan! Den här veckan ska jag bara njuta med mina bästaste vänner i hela världen ute vid Linneas landställe i Norrtälje. Ska bli så skönt att slappna av och ha svinkul med mina bästa! Har alltid lika kul med dom. Nu ska jag äta lite popcorn och mysa med mamma. Hörs när vi hörs! Lär bli rätt så glest den här veckan:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0