MIN DAG

Lilla Felix imorse 
Hej hörni! Jag vaknade vid sju imorse och trodde helt ärligt att jag skulle dö. Blixten slog ner bara några meter från vårt hus och hela världen skakade typ. Har aldrig varit med om sån brutal åska tror jag! Efter det kunde jag i alla fall inte somna om, så jag låg klarvaken från sju till nio då jag gick upp. Började vid ett idag, så jag hade gott om tid på mig imorse om vi säger så. I skolan gjorde vi typ ingenting (som vanligt) och jag slutade vi två. Väl hemma så har jag klippt fyra pers, måste se till att pengarna rullar in tills resan som vi ska boka snart! Åå så taggad! Nu måste jag sova, helt död efter imorse haha. Hoppas jag får ett bättre uppvaknande imorgon! Godnatt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0