MÅNDAGSTANKAR

Hej lovers! Vilken härlig dag det har varit idag! Kom till skolan vid tio och gjorde lite uppgifter. Efter lektionen gick vi och åt lunch utomhus (!!!!!) och njöt av det fina vädret! Hur mysigt som helst! Förövrigt så är jag ledsen över att min frånvaro ekar tomt här på bloggen, men jag har svår att få dagarna att gå ihop nu i slutspurten. Mina tankar är Ö V E R A L L T just nu och jag har svårt att fokusera. Om en månad springer jag ut (i ett par alldeles för höga klackskor). Spänningen och tagget börjar komma krypande, tro det blir rätt så bra ändå! Ska bli intressant att se va livet har att erbjuda efter studenten.
 
Nog snack om studenten för idag! Ser för er information verkligen  fram emot veckan. Jag och Niklas tar vårt förhållande till prov (hahahaha) och ska bo ihop onsdag till söndag. Får se hur det blir med romantiken efter så många dagar tillsammans. Skämt åsido, det kommer gå galant! Ska bli så skönt med några lediga dagar i alla fall. Bara njuta av solen och ta det lugnt. Mysigt! nu ska jag slänga in några tidsinställda till er - ni är ju fler än någonsin som klickar er in! Kul att jag roar er med min frånvaro. Vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0