MÅNDAGEN DEN 21 MAJ

Hej på er! Har haft världens jobbigaste dag i skolan. Skoja. Började ett och slutade tio över ett. Trots det satt vi kvar tills fyra och pratade - det är trots allt det vi är bäst på. Under dessa fyra timmar planerade vi en resa tills i sommar, ska bli hur kul som helst!! Annars då? Studenten närmar sig med stormsteg (närmare 16 dagar kvar) och jag känner att ångesten börjar avta. Ser fram emot till att jobba och bli självständig, att slippa läxor och jobbiga lärare som tjatar om allt. Fast helt ärligt kommer jag nog sakna det oxå.. Haha känslorna går i vågor! Imorgon ser schemat ut så att jag börjar rtt och slutar kvart över två, därefter åker jag raka vägen och söker jobb, sen ska jag hem och klippa fem pers! Skönt med lite pengar! Vi hörs imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0