JAG LEVER

 Jag lever! Sorry för den otroligt dåliga uppdatering. Har bott hos Niklas sen i omsdags och inte haft en tanke att sätta mig vid en data eller dylikt. Men här är jag! Det här har jag gjort när jag varit borta:
Tre bilder från i onsdags! I onsdags var jag ute med Emma, Linnea och Jocelyn. Vi gick till collage i hopp om att träffa one direction, då dom skulle ha sin efterfest där! Dessvärre så kom dom aldrig, så vid halv tre ungefär gick vi hemåt alldeles besvikna. Vaknade upp hemma hos Niklas dagen efter, med ett huvud som bevisade att jag hade haft det väldigt roligt dagen innan... 
 
Från i onsdags så har jag och Niklas bott hemma hos honom, då hans föräldrar var på landet. Vi har lagat mat, myst och solat jättemycket! Vi har även hängt en hel del ihop med Felicia, vilket har varit väldigt mysigt! I torsdags satt vi ute i solen hela dagen och fortsatte sitta ute hela natten fram tills ett. Jag har verkligen tagit hand om dom här dagarna när det bara varit han och jag! Såååå mysigt (älskar ordet mysigt...) 
 
Nu lovar jag att jag ska försöka komma igång igen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0