♥ Jag har ständig panik över studenten. Det är självklart en hel del lycka bakom all panik, men det är så blandade känslor. Jag vet just nu inte vad jag ska göra eller vad jag vill göra. Tiden har gått för fort och jag vet inte vart jag ska ta mig till. Jag är inte den som gråter för minsta lilla, men studenten får mig nästan tårögd varje gång jag lägger en tanke på det. 
 
♥ Älskar att åka buss, med det värsta jag vet är när det gäller att gå av. Haha. Jag hatar att plinga och vänta den där microsekunden som får en att tro att den kanske inte stannar. Jag minns att när jag var yngre så missade bussen min hållplats, men jag var för feg för att säga till och åkte bara längre och längre bort från hållplatsen, tills nästa person skulle av. Haha sen dess har jag varit asnojig att den ska åka förbi.
 
♥ De värsta ljuden jag vet i hela universum är: torr frottéhandduk mot nagel, torr frottéhannduk mot nagel i örat (dör av rysningar och kväljningar nu), pizzabotten mot porslinstallrik, popcorn mot glasskål, smasket som uppkommer när du äter makaroner eller chips, ljudet från när du petar ett par långa naglar, slemhosta
 
♥ Kan inte sova utan en katt (eller en Niklas) i sängen. Kan heller inte sova utan min nattlampa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0