EN MYSIG DAG I PARKEN

Två bilder från idag! 
Hej hörni! La mig precis i sängen ihop med lilla Ida. Den här onsdagen har bjudit på en massa mys i Kronobergsparken med dom bästa. Vi köpte med oss sallad, kesella, vindruvor och köttbullar (haha så gott när dom är råa!) och satte oss och mös. Dessvärre så bjöd inte sverige på det bästa vädret, men det sket vi i och satt kvar! Efter någon timma gav vi oss och gick tillslut hem till Linnea och var där ett tag. Efter det åkte jag och mötte mamma för att sen åka hem! Imorgon är det torsdag vilket innebär att det är kundpass i skolan. Jag har tvingtat dit mamma för att göra lite slingor och sånt fint! Ska bli kul! Nu ska jag däremot sova! vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0