STOCKHOLM STADSMISSION

Hej! Hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag! Kom till skolan någon gång vid ett men var tvungen att gå igen på en gång. Kom till jobbet och bemöttes av väldigt trevliga personer! Kursen var väldigt intressant och lärorik och inåsg rätt så snabbt att jag kommer bli väldigt trött på mig egen röst efter ett tag.... "Hej Cornelia Adolfsson heter jag och jag ringer i uppdrag av stockholms stadsmission. Ringer jag olämpligt?" är något jag kommer drömma om i flera år framåt typ, haha. Förövrig slog mitt hjärta ett extra slag då jag insåg att det faktiskt ska vara sol imorgon, vilket betyder att jag tänkte inviga skinnjackan på riktigt! Åå är så lycklig att våren är påväg! Nu ska jag lägga mig i sängen och dö ett tag! Hös sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0