MOT STAN

Två bilder tagna nyss! 
Hej igen! Har på mig silversmycken idag för ovanlighetensskull - måste vänja mig med att bära silver igen eftersom dumma jag skrev min studentmössa i silver. Förövrigt så har jag inga planer alls inför ikväll, ska inte ens träffa Niklas (buhu). Vi har inte träffats på en hel vecka för att vi båda har haft fullt upp... Saknar honom! Känner dock att jag borde hitta på något för mitt eget bästa, är rätt så dålig på att göra ingenting. Vi får se vart kvällen tar mig helt enkelt! Nu mååååste jag äta nåt - dör av hunger!!! Hörs senare. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ändrarde planer? Jovisst, en utgång kanske? Jovisst, hahahahahhöhööhöh ututuutututututututu spååååååra jarrrrrråååå, wok,amba laroy whit ja o foggy <3<3<33<3<3<3<3333333

2013-03-15 @ 17:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0