LYCKLIG

Två bilder från idag på jobbet! 
Hej hörni! Vilken helvetes otur jag hade idag. Glömde först och främst manuset till jobbet i skolan, sen tog jag fel på tiden när jag skulle dit! Vid fyra ringer dom mig och undrar vart jag är, jag trodde att vi började fem så jag drabbades av panik och sprang från stadion till roslagstull. Har aldrig sprungit så snabbt i hela mitt liv alltså, fattar inte heller hur jag hittade?! Kom en halvtimma sent och var helt förkrossad över att andra arbetsdagen skulle vara så helvetes dålig. Men sen kom vändningen när jag började ringa - DET GICK SÅ BRA! Så nu är jag helt lyrisk och överlycklig, haha dock heeeeelt slut i skallen. Ska äta upp min middag sen ska jag sova. Får dock sova själv, träffar Niklas imorgon istället när jag är pigg! Hörs snart puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0