GODNATT

Fyra Bilder från kväll! 
Hej hörni! Sorry för kass uppdatering men min dag blev inte riktigt som planerat! Mötte upp Niklas hemma hos Johan och Amanda, tog några koppar kaffe och snackade lite skit. Efter ett tag blev vi sugna på att hitta på något, så vi åkte in och mötte Malin och Fredrik och käkade middag. Efter middagen åkte vi till ringvägen och gick på en spelning, var väldigt kul faktiskt! Fick dock världens spänningshuvudvärk så vi kom precis hem. Planerna för morgondagen är att åka hem och tvätta mitt hår (så smutsigt, fy!!!!!) sen ska jag träffa Emma över något glas vin eller så! Trevligt :) Nu ska jag umgås lite med min maaaan. Vi hörs morgon, puss!

Kommentarer
Postat av: Mallan

yeeeeeeah jag är så cool

2013-03-09 @ 14:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0