GODNATT

Bild från tidigare idag! 
Hej hörni! Jobbet gick bättre än förväntat och jag fick fler kunder än sist - vilket är bra! Satt däremot och höll andan hela arbetspasset för att inte hosta upp lungorna.. drack även (cirka) femtio liter te och fick hur många halstabletter som helst av en kollega. Kom hem för en timma sedan och har myst lite med vovvisarna. Känns så konstigt att bara ha två nu (eller ja, en och en halv, den ena är då liten att den knappt gills), men jag vänjer väl mig efter ett tag. Imorgon går jag bara en lektion i skolan, så jag tänker trotsa min sjukdom och gå ändå, pallar ändå inte ligga hemma. Nu ska jag tvätta bort smink och sååååånt. Antingen hörs vi senare eller imorgon. Vi får se! Godnatt vilket som. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0