GODMORGON FREDAG ♥

 Bild från i somras som hamnade på sniskan av någon konstig anledning...
Hej hörni! Hoppas ni mår bra! Vaknade vid nio någonting av att Niklas gick hemifrån. Sen dess har jag mest bara tagit det lugnt vid hans data och kollat på gamla bilder från i somras. Otroligt mysigt att se massor av sommarbilder med bara ben och sol! Annars då? Idag är det fredag och jag älskar fredagar mer än något annat typ, haha. Jag och Niklas kommer åka in till stan lite senare och träffa upp några kompisar på en fika. Ikväll vet jag dock inte vad som ska hittas på, lutar mest åt bio och myskväll eftersom jag är hur pank som helst. Hatar att vara en fattig student! Men snart rullar lönen och studiebidraget in, skönt! Nu ska jag fixa mig lite och sånt där. Vi hörs lite senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0