FRÅGOR OCH SVAR

Angela frågar: Kan inte du och Niklas göra en boyfriendtag tillsammans? Då han svarar på frågar om dig, skulle vara så kul att se! Grym blogg också! Kram
Svar: Hej Angela! Har svårt att tro att Niklas skulle ställa upp på något sådant haha, vi skulle nog inte kunna hålla oss seriösa heller. Men vem vet? I framtiden kanske! 
 
Lisa frågar: Dina collage är väldigt fina! var gör du dom? 
Svar: 
Tack så mycket! Jag gör mina collage med Instacollage, som finns att ladda ner för både iPad och iPhone. Bilderna sparar jag från weheartit! ♥
 
Erika frågar: Vad kul! Grattis :) Var ska du jobba? :)
Svar: TACK! Är superglad. Jag kommer jobba som telefonkommunikatör för Nordic Fundraising! Men innan jag får börja måste jag gå en utbildning om företaget plus en extra utbildning med Stockholms Stadsmission, men det är bara roligt! Håller tummarna för mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0