FRÅGA

Anonym frågade:
Vem syr upp din klänning? En vän? Eller betalar du för det? :)
Svar: Hej! Jag har turen att gå i en hantverksskola där vi just har mode och design som ett Ämne. Jag hittade nämligen den perfekta studentklänningen från ett märke som heter Greta. Den fanns på en second hand butik som jag ofta går till. Samma dag som jag skulle köpa den så hade någon annan köpt den bara en kvart innan jag var där! Så jag deppade ihop totalt och gav upp helt och hållet inom allt det där med klänningar. Sen satt jag och skojade med en vän till mig i skolan om hon kunde sy upp en klänning till mig och på något vänster så blev det så! Absolut kommer jag betala för det ändå, det är ändå ett väldigt stort arbete hon gör och jag får den ju dessutom så som jag själv vill! Hoppas du fick svar på din fråga, kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0