BEKÄNNELSER

♥ Alltid när jag ska låsa upp ytterdörren blir jag panikkissnödig, oftast så har jag glömt nyckeln och får springa och hämta extranyckeln. Ibland när vi glömt lägga tillbaka den och min syster är hemma, retas hon genom att inte öppna - bara för att hon vet att jag blir så kissnödig.......
 
♥ Jag gillar inte när folk tycker synd om mig, känner mig liten och hjälplös då.
 
♥ När jag inte har sovit mycket under en natt blir jag oftast helt sjuk i huvudet. Kan skratta åt allt och inget, till att helt plötsligt vara asförbannad - typ som ett riktigt pmsmonster.
 
♥ Jag måste alltid bestämma kläder dagen innan jag ska till skolan, annars blir hela morgonen förstörd och jag stressar sönder mig själv... Oftast ändrar jag lite på morgonen, men sålänge jag har en "grund" är det lugnt.
 
♥ Jag kan verkligen inte äta frukost innan jag ska till skolan, klockan är för lite och blir bara äcklad av att tugga på en torr gammal macka (läs skosula.....) så tidigt på morgonen! 
 
♥ Det absolut värsta i hela världen är att ta en torr handduk och torka i öronen efter man duschat. Gnisslet av torr frotté mot nageln får mig att vilja kräkas typ, ryser i hela kroppen. Märkte ett liknande ljud idag när jag och Niklas åt pizza. Ljudet av pizzan som typ gned sig mot porslinet var nästan i samma klass som frotté mot nagel, fick paniiiiiiiik och kunde knappt äta upp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0