BEKÄNNELSER

Sitter ofta och kommer på egna låtar, går oftast i stilen oohbabytjalala
Kollar runt på lägenheter dagligen i hopp om att hitta någon billig
För ett år sedan hatade jag rosa, nu gillar jag det väldigt mycket
Tycker ordet köttsår låter så brutalt äckligt, får rysningar typ haha
Har gått på agility med min hund, men slutade när hon bajsade på planen under en tävling
Har mormors gamla ring på vigselfingret och får ofta frågan om jag är förlovad
Niklas är den första personen jag sagt jag älskar dig till, förutom min familj såklart
Jag älskar att åka bil! Är överlycklig nu när jag jag får köra själv haha
Jag avgudar frukosten mer än någon annan måltid. Skulle kunna äta frukost dygnet runt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0