BEKÄNNELSER

♥ När jag åker kommunalt, oftast bussen ute från mig, brukar jag ha i mina hörlurar fast utan musik, så jag ska slippa hälsa på bekanta. Haha folkskygg.....
 
♥ Jag tycker att killar med lite längre hår och tofs är väldigt snyggt, men inte längre än mig såklart. Däremot tycker jag inte att Niklas ska ha det. 
 
♥ När jag var mindre fullkomligen Ä L S K A D E jag blått. Ville ha alla mina kläder i blått och hela mitt rum var blått. Blåa väggar, blå säng, blå lampa - ja ni förstår poängen. Tröttnade dock rätt så fort på det blåa och gick snabbt över till färgen grönt, i samma anda förstås. 
 
♥ Jag tycker att småbarn är det sötaste och finaste som finns, så länge dom inte skriker och har sig. Dock får jag vänta några år innan jag har min lilla egna, tanken att vara gravid och ha någonting som rör sig och växer där inne skrämmer livet av mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0