BEKÄNNELSER

♥ Jag älskar barnsånger! Här om kvällen satt jag, Niklas och mamma och lyssnade på gamla barnvisor (fråga mig inte varför haha), kunde varenda en och blev alldeles lyrisk och nostalgisk. Min favorit är den om lilla fru katt hahaha 
 
♥ Jag kan sjunga lilla snigel med stängd mun. Kommer ihåg hur jag lärde mig det faktiskt! Jag och Emma satt när vi var mindre och kollade på typ småstjärnorna eller något sånt barnprogram, då var det en kille som uppträdde med det. Vi övade hela kvällen och tillslut kunde vi också det! Måste nästan fråga om hon kan det fortfarande, i så fall ställer vi upp i nästa talangshow!
 
♥ När jag var liten ville jag bli veterinär eller läkare, det är två yrken jag fortfarande skulle kuna tänka mig Att arbeta med, men då måste jag bli av med min extrema fobi för sprutor och blod först...
 
♥ Har ett ärr på vardera pekfinger. Det ena fick jag när jag gick på lekis och hade en stelnad inflammation, fingret var tjockt som en korv. Då blev jag kallad till operation. Minns att jag fick en tallrik med Kellogs' tuppen på, samt att jag och gå runt med bandage första dagen på lekis. Mitt andra ärr fick jag då jag petade ner fingret i en vinflaska med trasig flaskhals. Mamma hade satt ljus i gamla vinflaskor och när de hade brunnit upp ploppade vi ner dom I flaskorna. Dum som jag var gjorde jag det och skar bort halva fingret. Kompressen jag la på såret fastnade såklart, satt i timmar och försökte få bort den, värsta smärtan jag upplevt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0