BEKÄNNELSER

Jag är en riktig hypokondriker, tror alltid att något är fel haha
Ser fram emot våren! Tycker nästan det är den bästa årstiden på året
Älskar tigrar. När jag var liten fick jag ett tigergosedjur i naturlig storlek
Är världssämst den digitala klockan, tror tex ibland att 16.30 är halv fyra
Har blivit riktigt lat av mig, orkar typ inte göra saker efter skolan längre
Satte i mina örhängen för första gången på tre år för någon vecka sedan
Gör allt jag kan för att spara ut mitt hår. SKA ha långt hår till studenten!
Har så fruktansvärt blandade känslor kring studenten, mest negativa faktiskt
Skulle inte kunna leva utan cola eller redbull. Haha min dagliga last i skolan
Har faktiskt (peppar peppar) bara blivit av eller gjort sönder min telefon en gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0