BEKÄNNELSER

 ♥ Ska operera bort min visdomstand nästa vecka. Vägrade dock att få lokalbedövning, så kommer bli nersövd, vilket innebär att det blir Blir en väldigt omfattande operation för något så litet. Är förövrigt livrädd (!!!!!) för sprutor och tanken att få en spruta rätt upp i gomen får mig att vilja dö typ. 
 
♥ Jag och Niklas firar nitton månader på onsdag vilket känns helt sjukt! För att vara ärlig trodde jag knappt att det skulle hålla i en månad när vi väl var på g. Mer svårflirtad kille kan nog vara svårt att hitta! Numera är han bättre än bäst och jag är så glad att jag har honom! Han är min största kärlek och bästa vän.
 
♥ Alltid när jag skriver uppsatser eller inlämningar till skolan, brukar jag kolla upp synonymer till vissa ord för att få dom till mer avancerade ord. Dels för att låta smartare och dels för att det är kul haha. Minns en gång när jag gjorde det och fick tillbaka uppsatsen och läraren undrade vad jag menade med mitt ord - då hade min synonym blivit till ett fult skällsord och hela meningen blev pannkaka. Efter det korrläser jag ALLTID mina synonymer.
 
♥ Tycker det är oerhört pinsamt att säga till någon, eller få höra, att man har något mellan tänderna. Vet inte varför, men tycker verkligen att det är jättepinsamt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0