BEKÄNNELSER

♥ Jag har sjuka perfektionisttankar om mig själv. Vill att allt ska bli perfekt och vill inte göra något halvdant, just därför är jag så himla nojig över allt med jobb och dylikt - går det lite sämre en dag så känner jag mig totalt värdelös. Om jag får skäll över att ha gjort något fel, måste jag rannsaka mig själv hur länge som helst innan jag kan släppa det. 
 
♥ Jag har väldigt frissigt hår. Oavsett om jag plattat det eller om det är helt nyklippt så ser mitt hår alltid ut som en risbuske. Hatar mitt håååååårrrrrrr.
 
♥ Förut hatade jag att vara ensam. Åkte till exempel aldrig raka vägen hem om jag visste att jag skulle vara själv hemma och kunde heller inte gå helt själv på stan. Nu avgudar jag fenomenet att vara helt ensam! Att vara ensam hemma är det bästa som finns och jag har absolut inga problem att gå på stan själv. Är inte alls lika sällskapssjuk som jag var tidigare, nu uppskattar jag mer ensamtid nästan.
 
♥ Har väldigt lätt för att säga vad jag tycker, men vissa saker kommer jag aldrig kunna säga. Saker såsom; du har något mellan tänderna eller du och din pojkvän kanske bör göra slut eftersom du mår dåligt i ert förhållande. Det sistnämnda är det svåraste. Hur säger man det på rätt sätt? Är man kär och sådant så går det inte att säga till, personen i fråga har nästintill låst in sig i en förhållandelåda dit ingen annan än hon och sin pojkvän är välkomna. 
 
♥ Har otroligt sköra naglar. I mina ständiga försök till att få långa naglar slutar det alltid med att dom skivar sig, böjs eller går av. KUL kroppen KUL. Tack för att jag fick sköra naglar, frissigt hår och torr hy. Hela jag är en frissboll haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0