ARBETSINTERVJU

 
Hej hörni! Har precis fixat klart mig. Blev en ful snebena då mitt hår verkligen vägrade sammarbeta med mig. Fick förövrigt precis ett samtal om att jag ska på arbetsintervju på måndag, haha blev skitnervös när jag förstod att det var dom som ringde, speciellt då hon bad mig förklara lite om mig själv. Började nästan stamma och försöka komma på bra saker om mig själv, vilket inte alls gick vägen. Men hon lär ju inte tyckt att jag var helt värdelös eftersom hon ändå bjöd in mig på ytterligare en intervju. Ja ja, vi får hoppas att det går vägen! ♥
Nu måste jag i alla fall göra någonting åt det här håret! Ser ut som en förvuxen fjortis. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0