NIKLAS

Fick en kommentar från Anonym, som skrev:
Kan du berätta lite om dig och niklas? Hur träffades ni, hur länge har ni varit tillsammans, vad brukar ni göra när ni ses? Osv.. Fin blogg!
 
Självklart kan jag berätta lite om mig och Niklas! Vi började prata med varandra i November 2010, alltså lite mer än två år sen. Haha det hela började med att jag puffade honom på facebook (ja det är sant..........) och han puffade tillbaka. Efter det pratade vi ett bra tag, dag som natt, och beslöt oss tillslut att träffas. Det gick inte alls bra för att vara ärlig. Vi slutade prata efter det och tre månader efter det hörde han av sig igen. Vi beslöt oss då för att ge det ett nytt försök och fikade igen. Den här fången gick det bra och vi träffades snart igen och tog långa promenader och pratade rätt så ofta. Samtidigt som jag pratade med Niklas började jag och en vän spela in en dokumentär med Svt, en dokumentär om kärlek. Jag var då tvungen att ringa Niklas och fråga om att ville vara med, sa till honom att det bara var en kompisdokumentär eftersom jag inte ville erkänna att jag faktiskt tyckte om honom. Etersom vi spelade in dokumentären i 40 dagar så spenderade vi väldigt mycket tid med varandra och började såsmåningom tycka om varandra mer och mer. Sen, den 13 augusti 2011, fick jag ett sms Där det stog Jag älskar dig, och det var några av de fina orden han skrev i det smset, har fortfarande kvar exakt det han skrev. Vi räknar att vi varit tillsammans sen dess, alltså i drygt ett och ett halvt år. Jag blir bara mer och mer kär för varje dag!
 
Då vi ses brukar vi oftast hitta på saker. Eftersom vi båda blir otroligt rastlösa efter någon timma i soffan brukar vi träffa gemensamma kompisar, fika, gå ut på krogen - allt beror på vad vi är sugna på för stunden! Absolut kan vi smälla i oss tre chipspåsar framför en bra film, men det händer endast om någon av oss ska jobba dagen efter haha. 
 
Nu känns det som att jag babblar på i all evighet. Men det var lite om oss. Självklart är historien bakom bra mycket längre, men då hade ni tappat fokus hahaha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0