MINA PARFYMER

Jag är en riktig parfymsamlare. Samlar på mig allt jag hittar och försöker att inte använda slut på någon genom att variera från dag till dag. Jag älskar enklare och fräsha dofter, ingen tung doft med riktig karaktär.
1. Clean cotton tshirt. Luktar nästan lite manligt, men ändå väldigt gott
2. Clean Fresh laundry. Min favorit! Får ofta kommentarer att jag luktar rengöringsmedel, toalettrengöring, tvättmedel etc etc, men jag är helt såld! Den luktar så gott! Hade warm cotton innan den här, den liktar dubbelt s gott men tyvärr tog den slut...
3. Clean Rain. Luktar sött men ändå inte, väldigt svår doft att tolka med luktar väldigt gott
4. Clean Shower fresh. Hade den här hela tiden förut, luktar nyduschad!
 
1. Ralph Lauren #2. Den här luktar väldigt sött och tjejigt, men tycker att det är kul att bryta av med något sött är jag endast brukar ha på mig Cleans parfymer
2. Burberry London. Har haft den här sedan Linnea introducerade dn för mig. Luktar så otroligt gott! Tyvärr är jag inne på de sista spruten just nu..
3. Victor Rolf Flowerbomb. Fick den här av Niklas i julklapp. Min absoluta favorit!! Har den inte så ofta dock, vill inte att den ska ta slut haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0