HOS JENNIE

Två bilder från Jennies rum. Alltså hur fin säng?? Dog lite för hennes rum.
 
Hej bejbz. Kom precis hem från Jennie. Sagt och gjort åt vi kladdkaka, åt popcorn pratade skit och drack läsk. Efter ett tag fick vi ett infall och jag började lägga i en färg i hennes hår, insåg dock att färgen ej skulle räcka så det fick bli en ombre! Var dock tvungen att åka då vi lagt i färgen, haha, jag hoppas det blir bra! Annars då? nu testar jag kläder inför imorgon. Tänkte faktiskt köra på vita byxor, får se hur det går. Lär väl sätta mig på en fläck eller något, skulle vara typiskt mig och min otur. Men men. Tänkte tvätta bort mitt smink nu och sen gå upp och sooova. Lägger väl upp ett till inlägg innan jag somnar, haha så besatt. Hörs snart. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0