BESÖKSREKORD

Heeej! Kom nyligen hem och har precis duschat. Kunderna blev jättenöjda och likaså jag! Eter det så övningskörde jag med mamma, gick jättebra! Väl hemma så möttes jag av Niklas och nu ska vi äta lite chips och mysaaaaaaaaa. Dock är han på världens rethumör så han har avbrutit mig konstant med att fingra på iPaden medans jag skriver plus att han torkar av händerna på lakandet efter han har ätit chips! Ååå blir galen hahahaha. 
 
Förresten! Va glad jag blir och ser att nya har kommit in här, hela fyrtio stycken nya har kommit in! Åå blir alldeles lycklig ♥ Vi hörs imorgon! Slänger upp ett tidsinställt sålänge jag ligger och myser med korvisen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0