BEKÄNNSELSER

När jag var liten ville jag att mitt barn skulle heta Tintin, nu är jag mer inne på Novalie
Jag kunde slicka på näsan en gång när jag var full, men aldrig igen efter det
Jag älskar våren! Tycker det är så mysigt när alla blommor blommar och lukten i naturen
Har en skräck att ha olika strumpor på mig.Tycker det kan förstöra en hel outfit
Är nickelallergiker och överkänslig mot kiwi, ananas, passionsfrukt och jordgubbar
Sover alltid så länge som det går. Går upp 30 minuter innan bussen går
Har väldigt många djur. Nio katter och tre hundar ... Haha Mamma och pappa älskar djur
Har en katt som har sovit bredvid mig sen jag var fem.Kan inte sova utan honom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0