BEKÄNNELSER

 Jag är fruktansvärt mörkrädd, kan inte sova i ett kolsvart rum
Jag älskar att åka buss, tåg och bil. Speciellt om jag ska långt
Hatade guldsmycken för ett halvår sedan, nu använder jag inget annat
För två år sedan klippte jag av mitt hår till axlarna och blekte det vitt
Jag har vattkoppsärr i ansiktet som jag blev mobbad för som liten
Har haft dåligt självförtroende i hela mitt liv, som nu börjar bli bättre
Ville bli veterinär, delfinskötare, läkare och frisör när jag var liten 
Läste alla tre böcker av 50 nyanser, blev som besatt haha
Förrförra året var jag en solarietorsk. Solade ungefär 2 gånger i veckan
Har haft tre jobb sen i somras, två caféjobb och en garderob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0