TORSDAG

Gammal bild på mig och Linnea. 

HEJ! Ledsen att jag inte kikat in förrän nu, men har spenderat hela dagen med Niklas i det fina vädret. Vi tog oss en långpromenad efter "frukosten" och efter det har vi mest bara pratat och tagit det lugnt. Väldigt skönt med en heldag av bara lugn! Gårdagen var däremot allt annat än lugn, haha. Mötte upp tjejerna hemma hos Linnea igår. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, drack gott och skrattade. När klockan blev tolv så åkte vi in mot stan för lite dans. Kom i säng vid halv fem ungefär och vaknade vid tolv-tiden i morse. Snart ska jag och Niklas åka hem till mig, ska jobba i morgon så jag måste sova hemma. Lite småjobbigt att behöva åka kommunalt i cirka två timmar när man är trött som en apa, men jag får bra sällskap så jag tror att jag överlever. Vi ses sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0