TISDAG

Såhär ser jag ut idag. Jag kör vidare på kjol och stickad tröja. Trivs så bra i den här matchningen så det är nog inte sista gången ni får se mig i det! Stövlarna är från din sko och kappan från h&m
 
Hej på er! Skulle egentligen gå upp vid tio imorse och carpa dagen (klyscha #1), men eftersom solen hade beslutat sig för att inte gå upp imorse, kramade jag om Niklas och somnade om. Vaknade istället vid tolv-tiden, vilket var väldigt skönt! Idag hade jag och herr Nilsson (eller Niklas som ni är vana att läsa) tänk att gå på julmarknad och äta brända mandlar, men med tanke på hur vädret ser ut utanför så känner jag att vi kan skjuta fram det någon dag. En kaffe och en nybakad lussebulle skulle däremot inte sitta fel! Vi får helt enkelt se vart dagen tar oss (klyscha #2). Nu babblar jag helt klart för mycket! Vi ses!

Kommentarer
Postat av: REBECCA

fin blogg du har! :)

2013-12-10 @ 20:37:56
URL: http://missrebecca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0