SERIETORSK

Hej fina ni! Kul att se att många nya hittat hit! Sånt gör mig lycklig! Ligger just nu i sängen och kollar på Pretty little liars. Så bra! Har aldrig tidigare varit en serietorsk, men nu när jag är inne på fjärde säsongen får jag lov att erkänna. Utöver serien så äter jag en grapefrukt och dricker citrus-te. Nu jävlar ska jag bli frisk! Sällskap har jag i form av en kanelkringelkatt vid fotändan. Mysigt! Ska tända några ljus och fortsätta kolla på serien. Mitt favoritljus just nu är helt klart mitt Burberry ljus med doft av... Burberry! Doftar så gott! Vi hörs! Puss 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej! Är det bra med dig? :)

2013-12-05 @ 21:45:58
URL: http://louiseamanda.se
Postat av: Jessica

Fin blogg du har fått!

2013-12-05 @ 23:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0