NYÅRSLÖFTEN

Det här nyårslöftet lär ju vara det mest uttjatade löftet inom alla kategorier. Men att träna, röra på sig regelbundet och äta rätt är mitt löfte! Har alltid varit tanig som en daggmask, men på senare dagar har det hänt något med min kropp som jag gillar men ändå inte. Kurvorna har flyttat in på mitt kropp och jag har fått en rumpa, vilken jag aldrig trodde att jag skulle få skåda på min kropp. Dock har kurvorna medfört ett dåligt självförtroende likaså. Från att kunna äta vad som helst och fortfrande se tränad och fit ut, till att bli otränad och nästintill fläbbig. Nu kanske ni som känner mig att det kanske inte är så stor skillnad från förr - men det är det! För mig är det en g-i-g-a-n-t-i-s-k skillnad. Så nu ni, nu tar jag tag i den här skiten och förvandlar kurvorna till snygga kurvor istället för fläbbkurvor. Och till skillnad från alla andra nyårslöften som bara rinner ut i sanden - så ska det här gjutas i cement, ristas in i sten och förvandla min kropp till det snyggaste ni sett. Skämt åsido, men det ska i alla fall bli en förändring! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0