NYA NAGLAR OCH NYÅRSPEPP

Mina nya naglar som jag gjorde på mig själv igår♥
 
Hej på er! Har farit och flygit runt de senaste dagarna som en galning. Igår gjorde jag mellandagsrean ihop med Hanna och handlade in det näst sista inför nyår - sånt där som fransar och dylikt! Var ruskigt mycket folk inne i stan dock, förstår verkligen inte hur folk kan gå runt inne i stan och bara strosa omkring under dessa hysteriska shoppingtider. Hur som helst! Idag gick jag på stan med mamma och inhandlade det absolut sista inför imorgon. Jag är så peppad!!! Nu ska jag plocka fram allt vettigt som behövs inför imorgon, sen ska jag sova gott! Vi hörs iorgon, sista inlägget för i år kommer upp då!!! Woho!

Kommentarer
Postat av: Evelina

jättefräscha!!

2014-01-01 @ 17:58:31
URL: http://evelinalav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0