MYSFREDAG

tre bilder från arkivet
 
Hej flickor och pojkar! Vad som stått på schemat idag var jobb och julpyssel med mamma. Slutade vid fyra-tiden efter en ovanligt lugn dag. Helt sinnessjukt hur bra man kan trivas på ett jobb. Åtta timmar känns som dryga halvtimman när dagen är klar. Älskar mitt jobb. Efter jobbet har jag haft myskväll med mamsi. Vi har pysslat, pratat och bara myst. Tanken var först att jag skulle ut idag, sen blev det ändrat till fika och tillslut inget alls, vilket var synd. Hoppas min mage blir bättre så jag får träffa mina favoriter snart. Nu ska jag däremot sova! Ska upp tidigt imorgon och åka till secondhandbutiken med mamma. Vi ska köpa massvis av pyssel. Har hittat en DIY-blogg som jag numera följer slaviskt, alla pyssel får mina fingrar att klia. Vi ses imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: Anita

Myysigt :D

2013-12-21 @ 12:44:58
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Kajsa

härliga bilder !

2013-12-27 @ 19:50:09
URL: http://wanderlustes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0