MITT 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tog studenten, vilket var den absolut bästa dagen i hela mitt liv. Jag åkte även på mina första resor utan mina föräldrar. Jag åkte till Chania med mannen i mitt liv och hans familj, jag åkte till rhodos med mina bästa vänner. Jag har gjort så mycket nytt så ord räcker inte till! Jag kommer aldrig, aldrig glömma år 2013.

 

 

Hur har ditt 2013 varit? Det har varit mitt livs år. Jag har fått uppleva livet som artonåring ända ut i fingerspetsarna, rest med mina bästa vänner och pojkvän, jag har tackat adjö till skolan och gett mig ut i arbetslivet, jag har haft mösspåtaging och åkt flak. 

 

Blev du kär i år? Jag blir mer och mer kär för varje dag  

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Den 5 juni, klockan 12, då jag sprang ut från skolan med tårarna sprutandes ur ögonen och handen hårt hållen av bästis. Jag blir lycklig av bara tanken. Det är den bästa dagen i hela mitt liv. 

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? När vindarna viskar mitt namn med Roger Pontare. Hahaha den låten får mig alltid att asgarva och tänka på Rhodos. Trodde aldrig vi skulle snurra runt en strippstång klockan åtta på morgonen och skriksjunga till Pontare. 

 

 
Vad spenderade du mest pengar på? Studenten, mat och resor!
 

Vad är din största framgång 2013? Jag har vågat vara mig själv och stått för den jag är. Jag vågade testa nytt jobb och säga upp mig. Jag trotsade min sprutfobi när jag var på akuten och var tvungen att ta blodprov. Trotsade den ytterligare en gång när jag opererade bort min visdomstand (AJ!) och så trotsade jag min flygrädsla hela TVÅ gånger. Heja mig!

 

Vad är du mest stolt över? Jag är stolt att jag klarade av skolan. Sen är jag väldigt stolt över vårat UF-företag vi skapade. Vi klarade det med blod, svett och tårar och fick tillslut högsta möjliga betyg! Jag är stolt över min 14-sidiga affärsidé som jag smackade ihop över en kväll!

 

Vem har du umgåtts med mest? Niklas, Emma och Hanna

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Ja, tllsammans med världens bästa prins

 

Vart reste du under 2013? Jag begav mig till Grekland hela två gånger!

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Är så nöjd med 2013, saknade faktskt inget särskilt! Om det är något som jag saknar på rak arm så är det en ekonomi som tillåter det mesta!

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag blev väckt av min fina prins av skönsång och paket! Senare på kvällen hade jag middag med mina bästa. Bjöd på champange och god mat! Sen dansade vi tills benen vek sig.  

 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner som alltid finns där, det gör mig glad och varm i hjärtat!
 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Nej faktiskt inte. Alla mina val jag gjort under året har fått mig att hamna där jag är idag, så jag ångrar ingenting! Däremot hade jag kunnat satsa lite extra i skolan och inte skolkat så mycket. 

 

Vem saknade du? Jag saknade ingen särskild! Har alltid haft de personer jag vill ha i mitt liv nära. 

 

De bästa nya människorna du träffade? Har inte träffat så många nya ansikten det här året som jag kan komma på. Har mest spenderat tid ihop med mina bästa och älskat stunderna vi haft!

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Kör hårt, tro på dig själv, var med personer som får dig att må bra, res mycket och upplev saker. SKRATTA, VÅGA och ÄLSKA. Var inte naiv, våga slå dig på bröstet och säga att du är bra. För du är helt okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0